Expedieri și returnări

Expedierea pachetului dumneavoastră

  1. Prin ce firmă de curierat se face livrarea?

Singura firmă de curierat este FanCourier. Livrarea comenzii se va face la adresa specificată în formular.

Verificarea stadiului comenzii se va face prin accesarea site-ului FanCourier utilizând numărul de AWB găsit în e-mailul de confirmare.

După două încercări de livrare nereușită efectuate de către firma de curierat, comanda va fi considerată anulată și va fi returnată către Superbstore

  1. În cât timp ajunge comanda la mine?

Termeniul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare calculate de la data preluării și acceptării comenzii dvs.

  1. Ce fac dacă am primit un produs în minus?

Ne cerem scuze pentru această problemă și vă stam la dispozitie pentru a rezolva.

Vă rugăm sa ne contactați la adresa comenzi@superbstore.ro într-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului. Veți primi un răspuns în maxim 12 de ore.

  1. Ce fac daca am primit produsul cu o altă mărime?

Vă rugăm să ne contactați la comenzi@superbstore.ro  în termen de 24 de ore de la livrarea coletului.

  1. Ce fac dacă am primit un produs defect?

Vă rugăm să ne contactați la comenzi@superbstore.ro  în termen de 24 de ore de la livrarea coletului.

În această situație ne cerem scuze și vă vom inlocui produsul.

  1. Care este costul transportului?

SuperbStore oferă livrare gratuită comenzilor în valoare de peste 200 lei.

Pentru comenzile care nu depăşesc 200 lei, costul livrării este de 15.90 lei.

 

RETURNAREA PRODUSELOR

  1. Înregistrarea cererii de retur

Cererea de retur trebuie trimisă pe adresa de email:comenzi@superbstore.ro   și trebuie să conțină următoarele informații: numele complet al cumpărătorului, codul numeric personal si contul IBAN, numărul comenzii, numele produselor și cantitatea de produse . Veți primi un email cu instrucțiunile de returare.

  1. Care sunt modalitațile de retur și costul transportului?

Ambalați corespunzător într-un singur colet produsele pe care doriți să le returnați.

Îţi schimbăm produsul GRATUIT dacă din orice motiv produsul nu este primit in stare perfectă. 

Nu vom suporta taxele de transport în cazul în care:
1. Doriţi să schimbaţi produsul cu un alt model sau cu o altă mărime. 
2. Doriţi returnarea produsului şi restituirea banilor.
Costul returului este de aproximativ 12 lei.

Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele ce nu îndeplinesc condițiile de mai sus!Vă rugăm să vă asigurați că produsele returnate vor fi expediate in termen de 14 zile.

  1. Confirmarea primirii returului și contravaloarea acestuia

Preluarea returului este anunțată prin intermediul unui e-mail ce va specifica totalitatea produselor recepționate.

Contravaloarea returului va fi plătită în contul bancar indicat de client în cererea de retur.

Suma nu include cheltuielile de transport.

  1. În cât timp primesc contravaloarea returului?

Contravaloarea returului va fi plătită de către SuperBstore în cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.