Întrebări frecvente

PRODUSE:

1. Care este diferenta dintre o husa de plastic, silicon sau TPU?

Husele pe care le gasiti pe site-ul nostru sunt diverse, iar materialul din care sunt facute este menit sa satisfaca diversele cerinte pe care le pot avea clientii.

Spre exemplu, cei care prefera husele din material plastic dur, sunt cei care prefera un design slim, perfect mulat pe telefon. Nivelul de protectie la soc al huselor din plastic este mediu, existand situatii in care, datorita impactului puternic, aceastea se pot fisura, protejand totusi telefonul, dar ulterior nemafiind utilizabile.

Cei care prefera husele din silicon sunt adeptii unei protectii aproape insesizabile. Inconvenientul pe termen lung al huselor din silicon este ca, o data cu folosirea indelungata, pot aparea fenomene precum largire sau schimbarea usoara a culorii initiale.

Cel mai bun compromis intre plastic si silicon este reprezentat de materialul TPU (poliuretan termoplastic). Acesta are grosimea necesara unei protectii de cel mai inalt nivel la eventualele socuri, pastrandu-si forma un timp indelungat si fiind disponibil sub numeroase forme si culori, rezultand astfel un material deosebit de versatil in ceea ce priveste husele de telefon. Materialul TPU este de preferat in cazul unei utilizari intense a telefonului, avand toate coordonatele necesare: durabilitate, varietate si estetica.

Cum pot căuta un anumit produs?

Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folositi modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se găsesc pe site, se va afișa o listă a rezultatelor.

  1. Garanția produselor?
Toate produsele prezente pe site sunt supuse condițiilor de garanție.

CONTUL MEU:

  1. Care sunt avantajele creării unui cont?
Înregistrarea unui cont vă oferă posibilitatea abonării la newsletter care vă informează asupra noutăților, promoțiilor și ofertelor prezente pe site-ul www.superbstore.ro

COMANDA

  1. Cum plasez comanda?
Produsele dorite vor fi selectate în urma vizualizării paginii de detaliu corespondența fiecăruia. După produsului și cantității dorite, produsul va fi selectat prin butonul ”Adaugă în coș”. Ulterior selectării tuturor produselor dorite spre a fi achizitionate, se va apăsa butonul ”Plasează Comanda”.
Se va verifica valabilitatea și corectitudinea numărului de telefon și a adresei de livrare și facturare.
După alegerea modalității de plată și după bifarea acordului pentru Termeni și Condiții, comanda este lansată perin apăsarea butonului ”Plaseaza Comanda”.
  1. Pot modifica comanda?
Dacă comanda a fost plasată , clientul poate modifica datele personale în prima ora de la plasare, prin email la adresa: comenzi@superbstore.ro , însă acesta nu suportă modificări precum schimbarea mărimii sau a culorii produselor!
  1. Pot anula comanda?
Desigur. Există posibilitatea anulării comenzii printr-un email la adresa: comenzi@superbstore.ro , în prima oră de la plasarea comenzii.
  1. Cum plătesc?
Plata numerar la livrarea coletului, prin achitarea sumei datorate către reprezentatul firmei de curierat. Această modalitate de plată este acceptată doar in Romania și este denumită plata prin RAMBURS.

LIVRARE

  1. Prin ce firmă de curierat se face livrarea?
Singura firmă de curierat este FanCourier. Livrarea comenzii se va face la adresa specificată în formular.
Verificarea stadiului comenzii se va face prin accesarea site-ului FanCourier utilizând numărul de AWB găsit în e-mailul de confirmare.
După două încercări de livrare nereușită efectuate de către firma de curierat, comanda va fi considerată anulată și va fi returnată către SuperBstore
  1. În cât timp ajunge comanda la mine?
Termeniul de livrare este de 1-3 zile lucratoare calculate de la data preluării și acceptării comenzii dvs.
  1. Ce fac dacă am primit un produs în minus?
Ne cerem scuze pentru această problemă și vă stam la dispozitie pentru a rezolva.
Vă rugăm sa ne contactați la adresa comenzi@superbstore.ro într-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului. Veți primi un răspuns în maxim 12 de ore.
  1. Ce fac daca am primit produsul cu o altă mărime?
Vă rugăm să ne contactați pe comenzi@superbstore.ro în termen de 24 de ore de la livrarea coletului.
  1. Ce fac dacă am primit un produs defect?
Vă rugăm să ne contactați la comenzi@superbstore.roîn termen de 24 de ore de la livrarea coletului.
În această situație ne cerem scuze și vă vom inlocui produsul.
  1. Care este costul transportului?
Comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei beneficiază de transport gratuit.
Pentru comenzile ce nu ating 200 lei, taxa de transport specificată pe factură și achitată la livrare este de 15.90 lei.

RETURNAREA PRODUSELOR

  1. Înregistrarea cererii de retur
Cererea de retur trebuie trimisă pe adresa de email:comenzi@superbstore.ro  și trebuie să conțină urm. informații: numele complet al cumpărătorului, codul numerit personal si contul IBAN, numărul comenzii,  numele produselor și cantitatea de produse din fiecare sortiment returnate. Veți primi un email cu instrucțiunile de returare.
  1. Care sunt modalitațile de retur și costul transportului?
Ambalați corespunzător  într-un singur colet produsele pe care doriți să le returnați.
Vă rugăm să vă asigurați ca produsele returnate vor fi expediate in termen de 3 zile.
Costul de retur este suportat de client.
Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele ce nu îndeplinesc condițiile de mai sus!
  1. Confirmarea primirii returului și contravaloarea acestuia
Preluarea returului este anunțată prin intermediul unui e-mail ce va specifica totalitatea produselor recepționate.
Contravaloarea returului va fi plătită în contul bancar indicat de client în cererea de retur.
Suma nu include cheltuielile de transport.
  1. În cât timp primesc contravaloarea returului?
Contravaloarea returului va fi plătită de către SuperBstore în cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.